Om oss
Digital Rådgivning (DIRA) ble etablert i 2002 med en visjon om å levere kosteffektive IT-løsninger til små- og mellomstore bedrifter. Det har vi lykkes med fordi vi forstår kundens behov og leverer deretter. Fleksibilitet, nærhet og kunnskap om ny teknologi gjør at vi skiller oss ut. Vi hjelper våre kunder med det de har behov for.
Vi utgjør derfor et konsulent-team med stor faglig bredde og erfaring. Som en totalleverandør av IT får våre kunder skreddersydde og helhetlige løsninger som bidrar til effektivitet og lønnsomhet. I dag har Digital Rådgivning rundt 250 faste drift- og hostingkunder, samt tilhørende skytjenester. Vi fokuserer på systematisk og proaktivt arbeid, med kontinuerlig overvåkning av tjenester, samt rask og fleksibel oppfølging av brukernes behov.
Digital Rådgivning er IT-avdelingen for mange av våre faste kunder, hvor vi leverer hele tjenesten, fra systemansvaret til brukerstøtten. Helpdesken er sentral for kundeopplevelsen og alle skal oppleve god oppfølging og kvalitet. Der tar vi imot henvendelser, overvåker alle systemer og prosesser, løser supportoppdrag, samt følger opp løpende aktiviteter med konsulentene.
Vi arbeider kontinuerlig med å utvikle oss, både som bedrift og individuelt Alle våre IT-konsulenter jobber tett med både kunder og systemer og får mulighet til å fordype seg i faglige utfordringer.
Enten dere har valgt skreddersydde løsninger eller hyllevare, kan dere være trygge på at løsningene er tilpasset deres behov, er driftssikre, tidsriktige og kostnadseffektive.
Vi utgjør derfor et konsulent-team med stor faglig bredde og erfaring. Som en totalleverandør av IT får våre kunder skreddersydde og helhetlige løsninger som bidrar til effektivitet og lønnsomhet. I dag har Digital Rådgivning rundt 250 faste drift- og hostingkunder, samt tilhørende skytjenester. Vi fokuserer på systematisk og proaktivt arbeid, med kontinuerlig overvåkning av tjenester, samt rask og fleksibel oppfølging av brukernes behov.
Digital Rådgivning er IT-avdelingen for mange av våre faste kunder, hvor vi leverer hele tjenesten, fra systemansvaret til brukerstøtten. Helpdesken er sentral for kundeopplevelsen og alle skal oppleve god oppfølging og kvalitet. Der tar vi imot henvendelser, overvåker alle systemer og prosesser, løser supportoppdrag, samt følger opp løpende aktiviteter med konsulentene.
Vi arbeider kontinuerlig med å utvikle oss, både som bedrift og individuelt Alle våre IT-konsulenter jobber tett med både kunder og systemer og får mulighet til å fordype seg i faglige utfordringer.
Enten dere har valgt skreddersydde løsninger eller hyllevare, kan dere være trygge på at løsningene er tilpasset deres behov, er driftssikre, tidsriktige og kostnadseffektive.
Våre ansatte
Lars
Daglig leder
Anders N
Spesialist
Anne Cathrine
Prosjektleder
Max
Prosjektleder
Henning
Seniorkonsulent
Nathanael
Seniorkonsulent
Tommy
Seniorkonsulent
Andreas
Helpdeskkonsulent
Glenn
Helpdeskkonsulent
Benjamin
Helpdeskkonsulent
Julian
Helpdeskkonsulent
Stian
Helpdeskkonsulent
Anders V
Konsulent
Harald
Vaktkonsulent
Jon
Vaktkonsulent