DIRA gir Total Teknisk Trygghet
Uansett hvilken bransje eller virksomhet du jobber i, merker du hvordan de digitale og tekniske løsningene stadig blir viktigere og mer krevende. Tar du grep nå – eller venter du til det blir mer kritisk? Vi oppfordrer til å spørre deg selv:
- Betaler vi for mye for IT?
- Er vi sikret mot hacking og svindel?
- Har vi back-up’en vi trenger (og backup av backup) – når vi trenger det? = God beredskap?
- Har medarbeiderne verktøy til å jobbe effektivt og lønnsomt?
- Har vi felles tilgang på e-post – ikke bare personlig?
- Er mobiltelefonene våre riktig integrert?
- Har vi god support – når vi trenger det?
Total Teknisk Trygghet
Denne listen kan gjøres mye lengre, men de fleste har behov for å konsentrere seg om kjernevirksomheten sin – ikke om tekniske utfordringer.
Derfor har DIRA utviklet konseptet Total Teknisk Trygghet som handler om at vi tar hånd om alt tekniske, slik at dere kan fokusere på deres kjerneleveransene.
Hvordan fungerer det?
Eksisterende DIRA-kunder vil kun merke at det vi allerede samarbeider om blir satt enda mer i system. Vi sikrer at IT-strategien/planen er oppdatert, at relevante behov er ivaretatt, og vi følger dere opp på de punktene som ligger i planen.
For nye kunder starter det med en kartlegging av virksomhetens sammensetning og utvikling fremover osv.
På bakgrunn av kartleggingen, kommer vi med forslag til en strategi og plan med prioriteringer.
DIRA leverer alt innen utstyr, Microsoft 365, totalansvar for programvareplattform, integrasjon av effektive løsninger som f.eks Teams og Copilot, hosting/sky, sikkerhet og support.
Er det kostbart?
Vi opplever ofte at vi kan spare nye kunder for 30 - 50 % av kostnadene rundt IT.
Total Teknisk Trygghet skal ikke koste mer enn det som er fornuftig for virksomheten. DIRA lever av kunder som er godt fornøyd over lang tid, og derfor søker vi alltid kostnadseffektive løsninger og foreslår prioriteringer, slik at investeringer kan gjøres fornuftig når økonomi og andre forhold ligger til rette.
Og husk: For å sikre en god IT-strategi/plan som er både kostnads- og arbeidseffektiv, er det avgjørende med en solid forankring fra toppen av virksomheten.
DIRA Support
En viktig del av Total Teknisk Trygghet er å få riktig hjelp raskt når det er behov. DIRA Support skal være markedets beste og hyggeligste helpdesk.
DIRA Hosting
Digital Rådgivning har over mange år investert i omfattende hosting- og lagringsløsninger. Uansett hvor liten er stor deres virksomhet er, har vi garantert optimale løsninger som kan tilpasses dere.
Statusmøter
Vi ønsker jevnlige statusmøter med våre kunder. Det tekniske er komplekst og i stadig utvikling, og ved å holde tett kontakt kan vi gi dere best mulige råd. DIRAs egentlige navn er tross alt Digital Rådgivning!