Telefoni i trygge hender
Også telefoni-løsningen har fått en nødvendig oppgradering.
– Tidligere ble dette også håndtert av hver enkelt ansatt, med flere admins og regninger. Etter at DIRA tok over, har vi fått ryddet opp. Nå har vi én kontaktperson, én regning og én leverandør som tar fullt ansvar – også for telefoni. Det gir forutsigbarhet og trygghet, forteller han.
Mer som en kollega enn en leverandør
Liby understreker at samarbeidet med DIRA skiller seg ut – ikke bare i leveranse, men i relasjon.
– DIRA svarer raskt – nesten umiddelbart – når det gjelder support. Og det gjelder alle ansatte, ikke bare teknisk personell. Vi opplever DIRA mer som en kollega enn en ekstern leverandør. Det setter vi stor pris på, sier han.
Sømløst inn i fremtiden
DIRA leverer nå IT-infrastruktur til både kontorer, bensinstasjoner og vaskehaller i hele Østlandsområdet. For Greenbit har dette vært en viktig brikke i selskapets ekspansjon og profesjonalisering.
– Vi er helt avhengige av at systemene våre fungerer – og at de er sikre og stabile. Når vi ikke har kontakt med systemene på en bensinstasjon, tjener vi rett og slett ikke penger. Det har vært en enorm lettelse å ha DIRA som IT-partner. De har tatt fullt ansvar – og det fungerer sømløst, avslutter Liby.